18 Eylül 2012 Salı

Acil Paraya İhtiyacım Var

Acil Paraya İhtiyacım Var diyenler için oluşturulmuş bu blogda Para ihtiyacı olanlara yardımcı olabilmek amacı ile sizlere bilgi sunulacaktır.

Acil Paraya ihtiyacım var ile ilgili internetten bir çok blog siteleri mevcuttur. Ancak bu konuda dikkatli olmanızı öneriyorum.. Bir çok kişi ya da kişiler bu konuyu suistimal ederek sizden para talebinde bulunabilir. Bunlara asla ve asla inanmayın.

Noter Masrafları vb. adı altında sizden para isteyen ve size yardımcı olmak istiyorum tarzında yaklaşanlara asla güvenmeyin. Talep ettiğiniz paranın genelde % 10 unu isterler. Tefeci gibi görünüp aslında tefeci bile olmayan kişiler hakkında dikkatli olmanızı öneriyoruz.

İnternette bunlarla ilgili yüzlerce yorumlamalar mevcut.

4 yorum:

  1. bu gibi şahıslar piyasada bol miktarda mevcut. bunların yanında yerli dolandırıcılar yetmemiş gibi yabancılarda türedi. uzun zamandır buralarda borç arıyorum ama daha bir mantıklı insan bulamadım. eğer bu sitelerde varsa lütfen tlm-zeki@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Acil 10.000 tl ye ihticam var.400-500 liralık taksitlerle geri ödeme yapabilirim. Cevat

    YanıtlaSil
  3. acıl 15 bıne ıhtıyacım var aylık 2000 tl gelırım var yardım edın alah rızası ıcın ne olur ıstanbul da oturuyorum evım yerım belı yardım edın tel 5467113883

    YanıtlaSil
  4. İstanbul bağcılarda emlak ofisimiz vardır.Kredi ihtiyacı olanlara yardımcı oluyoruz.Aşağıdaki ulaşım araçlarından herhangi biriyle bizimle iletişime geçip sadece T.C kimlik numaranızı verip,size kredi çıkıp çıkmayacağını öğrenebilirsiniz.

    Sıkıntıda olan bir çok kişinin bu şekilde sıkıntısı giderildi. Eğer moderatör arkadaşlar tarafından bir sakıncası görülmezse ihtiyacınız olan rakamla ilgili bilginizi mail atarsanız veya ararsanız elimden geleni yaparım. mailim : gayrimenkul.karadeniz@gmail.com . TEL : 0534 542 39 33
    merak etmeyin arkasında türkiyenin en büyük şirketlerinden biri var.

    YanıtlaSil