19 Eylül 2012 Çarşamba

Telefon ya da Tablet Satarak Para Kazan


Acil paraya ihtiyacı olanlar elinizde cep telefonu, Notebook ya da Tabletiniz varsa hızlı bir şekilde paraya çevirirek ihtiyacınızı giderebilirsiniz. Bunlardan internette iki yolu var en sağlıklısı ve hızlısı.. Sahibinden ve gittigidiyor..
Hemen satmak istediğiniz her türlü eşyanızı buraya yazın ve alıcılarla tanışma fırsatı bulun. Yorum olarak yazdığınız yazıları alıcılar takip etmektedir.
Hemen yorum yazın eşyanızı satın para kazanın!

8 yorum:

  1. selam benim persembe gunune kadar acıl 1000 tl ıhtıyacım var ne olur yardım edin.

    YanıtlaSil
  2. Yukarıda Belirtilen konu ile ilgili yorumlarınızı burada bizlerle paylaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar merhaba 1000 TL den 50.000 TL kadar kredi çekmede yardımcı oluyorum. Bankanın kredi departmanında çalışıyorum. Çalışıyor olmanız şartı aramıyorum. Sadece kara listede olmayın eğer daha düştüyseniz ve borcunu kapadıysanız sorun değil. Anında yardımcı olmaya çalışırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karaemirduman@gmail.com bana buradan ulaşır mısınız. detayları konuşmak için

      Sil
    2. Yonteminiz nedir bilgi alabilirmiyim etem28@hotmail.com

      Sil
  4. Selam adsiz benim 30.000tl ihtiyacim var ama kredi cekemez durumdayim.yardim

    YanıtlaSil
  5. adsız sana nasık ulaşabiliriz kredi çekmek için ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben hasan sizden kredi kullanmak istiyom ben yardimci olurmusun bana numaram 05382095534 meill hsnska@gmail.com

      Sil